|
کاربرد های پیامک در روابط عمومی
کاربرد های پیامک در روابط عمومی
امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است.
این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید.
روابط عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد .
یکی از ابزارهای کارآمد ارتباطی که می تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پیام کوتاه است .
تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه :
۱- انتشار اخبار سازمان
۲- دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
۳- فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی ۴- افکارسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
۵- ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۶- ارسال پیام انگیزشی به کارکنان ۷- ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان
|
© Panel SMS Powered By persian dade pardaze pooya - © 1391, All rights reserved |