|
کاربردهای پیامک درنشریه
کاربرد های پیامک در نشریه ها و مطبوعات
اغلب نشریات فارغ از موضوع اصلی فعالیت خود، طیف وسیعی از مردم را مخاطب قرار می دهند از این رو یکی از بهترین ابزارهای اطلاع رسانی هستند. نشریات علمی – تخصصی اعتبار علمی کشور محسوب می شوند؛ نشریات مذهبی تعلیم و تربیت دینی را پیگیری می کنند و …
به عبارت دیگر نشریات در حیطه فعالیت خود تأثیر شگرفی در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمی و فرهنگی است. محبوبیت و بقای هر نشریه علاوه بر محتوای آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته های آنان نیز بستگی دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشریه علاقه خاصی به ارتباط با مسئولان و نویسندگان آن و ابراز نظرات و دیدگاه های خود دارند اما راهکارهای ارتباطی قدیمی نظیر مکاتبه و ایمیل در عین سابقه مثبتی که دارند، برای افراد پرمشغله جامعه امروزی کاربردی نیستند. سرویس پیام کوتاه راهکاری مناسب و کاربردی برای هر نشریه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقیم بین خوانندگان و نشریه مورد علاقه آن ها، پتانسیل کسب درآمد و ایجاد ارزش افزوده را داراست .
» برخی از استفاده های سامانه پیام کوتاه در نشریات و مطبوعات :
· دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
· دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
· اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک(مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)
· ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن
· اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان(شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی ها بخواهید)
· برگزاری مسابقه پیامکی :مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق نرم افزار
· برگزاری نظرسنجی پیامکی(به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ ۱- مصاحبه ویژه ۲- گزارش ۳- سرگرمی ۴- نگارخان)
· ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها(امکان تبریک در مناسبتهای خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده
· جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد(ارسال پیامک جهت دعوت از شرکتهایی که میتوانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند )
· ارسال اخبار به شهروندان
· صندوق پیامکهای مخاطبان برای بخش خبرنگاران -مدیرمسول -سردبیر(نظرسنجی یا انتقادات و پیشنهادات برای این بخش ها)
· ارسال اخبار فوری -اخبار سراسری -اخبار محلی -خلاصه اخبار
· ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی-ورزشی و …)
· ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات
· ارسال قیمتهای سهام -ارز -سکه و …
تکنیک های فروش اشتراک ۹۹ ساله :
۱- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
۲- دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ ۳-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
۴- ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
۵- اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
۶- برگزاری مسابقه پیامکی
۷- برگزاری نظرسنجی پیامکی ۸- ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
۹- جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
|
© Panel SMS Powered By persian dade pardaze pooya - © 1391, All rights reserved |